سوالات متداول


۱- آیا برای خرید از دنتال اکسپرس حتما باید در سایت عضو شوم ؟

خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد

۲- نحوه سفارش دهی به چه صورت است ؟

شما می توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن دنتال اکسپرس موجود برای Android / IOS و یا به صورت تلفنی و همچنین از طریق تلگرام سفارش خود را ثبت نمایید .

۳- آیا در تمام شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید .

۴- تحویل سفارش ها در چه زمانی انجام می گیرد ؟

سفارش ها همه روزه ( بجز ایام تعطیل) از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ارسال خواهد شد .

۵- نحوه پرداخت به چه صورت هست ؟

شما می توانید مبلغ قابل پرداخت را به صورت آنلاین، با استفاده از دستگاه کارتخوان و یا نقدی پرداخت کنید .

۶- نحوه همکاری دنتال اکسپرس با شرکت ها و سازمان ها به چه صورت هست ؟

برای اطلاع از نحوه همکاری دنتال اکسپرس با شرکت ها، می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۹۳۷۳۱۹ تماس بگیرید

۷- چگونه مطمئن شوم سفارشم در سایت ثبت شده است ؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن، پیامکی برای شما ارسال می گردد . همچنین می توانید فاکتور سفارش خود را در سایت مشاهده نمایید .

۸- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

۹– آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

۱۰- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

دنتال اکسپرس با ارسال ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

۱۱- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

۱۲- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دنتال اکسپرس ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۱۳- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان دنتال اکسپرس به مشتری اعلام خواهد شد.

۱۴- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۱۵- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت دنتال اکسپرس امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دنتال اکسپرس بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

۱۶- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.
دنتال اکسپرس همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای دنتال اکسپرس مقدور نیست.

۱۷- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

۱۸- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
 
http://itemtracking.post.ir/

۱۹- آیا قیمت محصولات در سایت دنتال اکسپرس به روز هستند؟

بله، دنتال اکسپرس به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

۲۰- آیا قیمت‌‏های دنتال اکسپرس نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در دنتال اکسپرس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در دنتال اکسپرس کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دنتال اکسپرس برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در دنتال اکسپرس قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. سیاست قیمت‌ گذاری در دنتال اکسپرس منصفانه است و برای هر دندانپزشک در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه کالا از قبیل “کد تخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در دنتال اکسپرس بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.