طراحی سایت دندانپزشکی 

طراحی سایت برای دندانپزشکان , مطب و کلینیک های دندانپزشکی

” وب سایت های دندانپزشکی شما با آنچه در حال حاضر دارم متفاوت است؟”

ما فقط طراحان وب نیستیم. ما در بازاریابی دندانپزشکی متخصص هستیم.

طراحی تخصصی سایت دندانپزشکی

بیماران جدید را به مطب خود هدایت کنید. وب سایت شما برای تبدیل بازدیدکنندگان به بیماران جدید طراحی و برنامه ریزی خواهد شد . ما این کار را با برقراری ارتباط با تخصص شما، برجسته کردن تخصص‌های شما و بیان شخصیت شما در وب‌سایتی انجام می‌دهیم که تخصصی روی ویژگی های مطب کلینیک و تیم دندانپزشکی شما تمرکز دارد .

طراحی و مدیریت شبکه های اجتماعی 

شبکه های اجتماعی سبک زندگی جدید تعامل افراد در دنیای امروزی است. شبکه های اجتماعی تعریفی گسترده از پلتفرم های گوناگون ارتباطی است. پلتفرم های مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر و…

ما مدیریت تخصصی شبکه های اجتماعی شما را به عهده میگیریم, آنها را به سایت شما متصل میکنیم و بروزرسانی آنها زا انجام میدهیم .

طراحی سایت تخصصی برای دندانپزشکان , مطب ها , کلینیک های دندانپزشکی

هر طراحی سایت با هدفی متفاوت صورت میگیرد. در دنیای الکترونیک امروز به دلیل دستیابی راحت برای فراگیری علوم مختلف افراد سعی دارند تا بیشتر نقاط مبهم موجود در ذهنشان را از طریق اینترنت به جواب برسانند.
طراحی سایت دندانپزشکی از جمله دسته بندی های محبوبی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است.مشاغل مرتبط با دنیای پزشکی از جمله کسب و کارهایی هستند که از سال ها قبل با طراحی وب سایت ، ورود به دنیای مجازی را آغاز کرده و فعالیت بسیار خوبی در آن دارند.
طراحی سایت دندانپزشکی سبب میشود که دستیابی به بهترین پزشک در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و همچنین باعث میشود، پزشکان علاوه بر ارائه رزومه و معرفی خود به ارائه و تبادل مقالات علمی واکتشافات جدید طبی بپردازند . که باید براساس نیازهای کاربران این شغل صورت بگیرد.
طراحی سایت دندانپزشکی با هدف سرعت بخشیدن به عمل نوبت دهی و معرفی بخش های مختلف یک دندانپزشکی است. چرا که در گذشته برای انجام کوچکترین خدمات دندانپزشکی باید با دندان درد و بی تابی، ساعت ها به دنبال نوبت و یا دندانپزشک مطمئن می گشتیم و در بین زمان بسیار زیادی را نیز از دست میدادیم و همچنین هزینه های اضافی متحمل میشدیم.
با طراحی سایت دندانپزشکان میتوانند کارهای خود را در دسته بندی های مشخص قرار داده و از این روش برای نشان دان تجربه و کیفیت کارخود به مخاطبین در طیف بسیار گسترده تر استفاده نمایند.راه اندازی وب سایت ها هم برای پزشکان و هم برای بیماران مفید است.
زیرا در دندانپزشکی ها خدمات مختلفی ارائه میشود. که بسیاری از ما با خدمات دندانپزشکی آشنا نیستیم و پزشکان میتوانند با تولید مقاله های مختلف در زمینه ی خدمتشان کمک بزرگی به بیماران کنند.
طراحی سایت دندانپزشکی نه تنها از لحاظ درمانی و خدماتی، بلکه از دیدگاه آموزشی نیز اهمیت زیادی دارد. میلیون ها مخاطب در طول روز به وب سایت های مختلف مراجعه می کنند و نیازهای خدماتی یا کالایی خود را مرتفع می نمایند.
داشتن یک وب سایت دندانپزشکی که روزانه، مطالب آموزشی و نکات مفید در حوزه بهداشت دهان و دندان، مراقبت های دندان، مواد و تجهیزات دندانپزشکی، توصیه های پزشکی و … را منتشر می کند می تواند موفقیت دندانپزشک را تضمین کند.
ایجاد اعتماد به بیماران از نکات بسیار مهم در وب سایت دندانپزشکی می باشد به گونه ای باید طراحی شود که بیمار در خود وب سایت اعتماد شما و حسن نیت و کیفیت کار شما را حس کند و برای مراجعه اقدام کند.
سایت دندانپزشکی اگر توسط تیم حرفه‌ای طراحی گردد، ضمن رعایت کامل استانداردها و پشتیبانی لازم از بسیاری از تکنینک‌های تخصصی و مورد نیاز نیز بهره‌مند می‌گردد. این وب سایت باید واکنش گرا بوده و از متدهای روز در طراحی آن استفاده شود.
.

عکسبرداری تخصصی از مطب و کلینیک دندانپزشکی

عکاسی، تنها و مهم ‌ترین عنصر کمپین‌ های تبلیغاتی به شمار می ‌رود و در نمود سایت, بیلبوردها، مجلات، پوسترها و تیزرها، نقشی حیاتی ایفا می کند. اما در نهایت، این عکس است که باید مخاطب را به سوی خود جذب کند.

با پلن های حرفه ای ما در روند بهبود تبلیغات حرفه ای مطب و کلینیک دندانپزشکی خود همراه باشید . 

مدیریت وبلاگ و بروزرسانی

دندانپزشک عزیز , بیماران شما نیاز دارند تا از آخرین وقایع روزانه مطب و کلینیک شما , آموزش و شفاف سازی درمان ها , ویدیو های آموزشی شما و سایر اطلاعات عمومی دندانپزشکی , مطلع و آگاه گردند .

سایتی که ما طراحی میکنیم قابلیت بروزرسانی بلاگ توسط شما و تیم دنتال اکسپرس از طریق پنل های سفارشی و شخصی که ما درست می کنیم را دارد .

کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی دندانپزشکی

با پلن های حرفه ای ما برای جذب مخاطب خود همراه باشید . ساخت کلیپ و تیزر های دندانپزشکی از وقایع روزانه , درمان ها و نماهای جذاب حرفه و تخصص شما توسط تیم دنتال اکسپرس باعث پیشبرد سطح آگاهی بیمار می شود و شما را در جذب مخاطب بسیار کمک میکند .

 

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی برای مطب و کلینیک :

 

طراحی سایت دندانپزشکی متناسب با نیاز بیماران مزایای بسیار زیادی را برای آنها به همراه خواهد داشت . با صرف هزینه و داشتن وب سایتی حرفه ای و تخصصی برا ی شغل خود قادر خواهید بود تا بیشترین مراجعه کنندگان را هم بصورت حضوری و هم در وب سایت خود جذب نمایید.
یکی دیگر از مزایای داشتن یک طراحی سایت دندانپزشکی ایجاد پرونده های الکترونیکی برای بیماران است به طوری که آنها بتوانند با داشتن نام کاربری و کلمه عبور به صورت آنلاین به سوابق پزشکی خود دسترسی داشته باشند. و همچنین میتوانند پرداخت ها را بصورت آنلاین انجام دهند.
یک وب سایت خوب باید از بخش های بسیاری تشکیل شود و هر کدام باید با حوصله و تجربه بسیار کافی مورد طراحی و بررسی قرار بگیرد، تا بدون مشکل و البته بسیار حرفه ای بتوان به خوبی از آن استفاده کرد.

طراحی یک سایت نوبت دهی اینترنتی باید ساده، جذاب و بسیار کاربر پسند باشد. فردی که در حال نوبت گیری است باید از کوتاهترین راه به قسمت نوبت دهی سایت دسترسی پیدا کند.

نوبت دهی آنلاین

با امکان نوبت دهی آنلاین برای بیمار در سایت خود سهولت کار را برای خود و بیماران خود افزایش دهید 

سوابق بیمار در سایت

یکی دیگر از مزایای داشتن یک طراحی سایت دندانپزشکی ایجاد پرونده های الکترونیکی برای بیماران است به طوری که آنها بتوانند با داشتن نام کاربری و کلمه عبور به صورت آنلاین به سوابق پزشکی خود دسترسی داشته باشند. و همچنین میتوانند پرداخت ها را بصورت آنلاین انجام دهند.

پنل اس ام اس برای بیماران

هیچگاه بیماران خود را بی خبر نگزارید . از اعلام وقت بیمار تا آخرین اخبار های خود را به بیماران خود اعلام نمایید و ارتباطات بهتر و موثرتری با آنها داشته باشید .

کمک بیشتری نیاز دارید ؟

فرم درخواست مشاوره رایگان

با پر کردن مشخصات خود در این فرم از کارشناسان فنی ما مشاوره رایگان در خصوص راه انداری وب سایت مطب، کلینیک و مرکز درمانی خود داشته باشید تا تصمیم گیری بهتری برای آینده کسب و کار خود داشته باشید.

ما همواره آماده پاسخ گویی به شما هستیم

نام
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

طراحی سایتتان را به متخصص این کار واگزار کنید

ما خدمات و محصولات دندانپزشکی را به صورت تخصصی اراٍیه می دهیم و شما صرفا با یک طراح سایت کار نمی کنید . تخصص ما دندانپزشکی است .

سرورهای ایران و اروپا

سایت مطب و یا کلینیک شما روی سرور های اختصاصی در بهترین مراکز داده (دیتاسنتر) ایران و اروپا راه اندازی میگردد و با بهره مندی از سخت افزارهای بروز و قدرتمند، پورت های گیگابیتی، پینگ تایم های مناسب، فایروال های قدرتمند زیر نظر مدیران مجرب سرور راه حلی مناسب جهت تمامی نیازمندی‌های حرفه‌ای شما می باشد .

سئو تخصصی دندانپزشکی

بهینه‌سازی وب‌سایت، شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت، برای افزایش تعداد لینک‌دهنده یا لینک‌های ورودی و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.

ما تخصصی وب سایت شما را سئو میکنیم در ادامه با ما همراه باشید .

طراحی ریسپانسیو

طراحی وب واکنش‌گرا یا ریسپانسیو  یک روش طراحی وب است که هدف آن نمایش مطلوب صفحه در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از تلفن‌های همراه تا نمایشگر کامپیوترهای رومیزی است. سایتی که ما برایتان راه اندازی میکنیم قابلیت نمایش در تمامی دستگاه ها اعم از موبایل , تبلیت , کامپیوتر و غیره را دارد . 

 

پلن ها اختصاصی طراحی سایت دندانپزشکی

پلن های روبرو شامل موارد کلی طراحی سایت برای دندانپزشکان و مراکز درمانی می باشد. تمامی تعرفه های طراحی سایت بعد از مشاوره با شما به صورت دقیق و پس از محاسبه نیازهای شما به صورت پیش فاکتوری به شما ارسال می گردد.

قابل ذکر است پرداخت به صورت اقساطی برای هر پلن قابل قبول است.

شما صرفا محدود به پکیج‌های فوق نیستید، بلکه ممکن است ترکیبی از آپشن‌های پکیج‌های سه‌گانه بالا مورد نیاز شما باشد و یا چیزی کمتر از پکیج اول یا بالاتر پکیج سوم احتیاج داشته باشید. طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید و پاسخ تمام سوالات خود درباره قیمت طراحی سایت دندانپزشکی را بیابید.

برای انجام یک پروژه طراحی سایت چندبار باید هزینه کنیم؟ این هزینه شامل چه مواردی است؟ کدام را یکبار میدهیم و کدام را سالیانه تمدید میکنیم؟

با خیال راحت و آسوده به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که بعد از نظرسنجی ها اولیه و مشخص شدن پلن شما برای طراحی سایت و شبکه های اجتماعی بهترین طرح مارکتینگ دندانپزشکی را برای شما طراحی میکنیم که نه تنها از نظر مالی و هزینه ها برای شما مناسب باشد بلکه ما خود را موظف می دانیم در پیشبرد حرفه شما موثر باشیم . مشخصا یک سایت پویا تاثیر شگرفی در بیزینس دارد این را بدانید که این کار هزینه نیست و سرمایه گزاری محسوب می شود .

میخواهید شروع سریع تری داشته باشید ؟

با پرکردن فرم نظر سنجی طراحی سایت و ارسال آن به کارشناسان ما , ما را یرای ارائه مشاوره سریعتر و بهتر به شما کمک کنید .

به مشاوره نیاز دارید ؟

سوالی دارید؟ با ما در ارتباط باشید.

شما میتوانید از طریق چت آنلاین سایت و یا از طریق تلفنی و یا واتساپ با شماره تماس 09125937319 مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت اختصاصی مطب و یا کلینیک خود داشته باشید .