چرا سوئیچ از دندان مصنوعی به ایمپلنت‌های دندانی فواید زیادی دارد؟

1. کاشت دندان می تواند توده استخوان را حفظ کند. شکل طبیعی فک را حفظ کند و نیاز به جایگزینی ندارد. از طرف دیگر، پروتز های دندانی نمی توانند توده استخوانی را که باعث تغییر شکل فک با گذشت زمان می شود، حفظ کند و وقتی این اتفاق می افتد، دندان مصنوعی دیگر به درستی و راحت متناسب نخواهد بود و باید جایگزین شود.

2. ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار می گیرند. این بدان معناست که ایمپلنت های دندانی از آنجا که با استخوان در می آیند، قوی تر و ثابت هستند. در حالی که پروتز های مصنوعی تمایل به لغزش و تغییر مکان دارند زیرا فقط با مکش متصل می شوند.

3. همچنین ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی عمل میکنند. این به این معناست که می توانید از آنها برای جویدن غذاهای سخت که دندان های مصنوعی نمی توانند استفاده کنند استفاده کرد. علاوه بر این ایمپلنت های دندانی نیز ظاهری طبیعی تر از پروتز های دندانی هستند.

4. اگرچه ایمپلنت‌های دندانی هزینه بالاتری دارند اما با گذشت زمان باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شوند زیرا نیازی به تعویض ندارند. به طور متوسط می‌توانید انتظار داشته باشید که هر ۲ سال یکبار دندانهای مصنوعی خود را تخلیه کنید.

دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت

______________________________________________________________________________________________________________________________

دندان مصنوعی چه مشکلاتی دارد؟

دندان های مصنوعی پروتز هایی هستند که جایگزین تمام دندان های بالا یا پایین می شوند که با یک ماده چسبناک در جای خود نگه داشته می شوند. این ماده پیوند موقتی بین بافت نرم و استخوان ایجاد می کند. از آنجا که از دست دادن دندان ها باعث از دست رفتن پایه دندان می شود و ناحیه ای که در آن دندان های مصنوعی شما قرار دارد، تغییر می کند. این تغییر به این معنی است که ماده چسبناک موثر نخواهد بود و دندان های مصنوعی شل می شوند.

همچنین دندان های مصنوعی در دراز مدت هزینه بالاتری دارند. اما ایمپلنت هیچ یک از این مشکلات را ندارد و همینطور مزایای دیگری هم دارد که دندان مصنوعی ندارند.

دندان مصنوعی

______________________________________________________________________________________________________________________________

فواید ایمپلنت چیست؟

  1. استحکام را بالا می برد: زیرا دندان ها به یک پایه تیتانیوم که در استخوان فک جای گذاری شده است، که بدون کنده شدن و لغزش ثابت می شوند.
  2. دوام بالایی دارد: با رعایت بهداشت دهان و دندان ایمپلنت برای دهه ها و حتی یک عمر دوام دارد.
  3. دائمی است: ایمپلنت دائمی  است و نیازی نیست که برای خواب یا تمیز کردن آنها را بیرون آورید.
  4. ظاهر واقعی دارد: ایمپلنت به نظر واقعی می آید و از دندان های طبیعی شما تشخیص داده نمی شود.
  5. راحتی: با ایمپلنت لسه های شما درد نمی گیرند و اذیت نمی شوند.
  6. صرف غذا: می توانید غذاهایی که می خواهید را میل کنید، از جمله غذاهایی که سفت هستند و دارای دانه هستند.
ایمپلنت دندان

______________________________________________________________________________________________________________________________

فرآیند انتقال از دندان مصنوعی به ایمپلنت چگونه است؟

انتقال از دندان مصنوعی به ایمپلنت چند مرحله دارد. قبل از اینکه ایمپلنت کنید، باید دندانپزشک سلامت شما را برای اطمینان از واجد شرایط بودن ارزیابی کند.اگر فک تراکم استخوان زیادی از دست داده باشد، ممکن است ابتدا مجبور به پیوند استخوان شوید. که بعد از چهار تا شش ماه، می توانید ایمپلنت کنید.

ایمپلنت طی یک جراحی انجام می شود. پیچ، مانند پایه در استخوان فک قرار می گیرد تا مانند ریشه عمل کند. ایمپلنت دو تا شش ماه زمان نیاز دارد که جوش بخورد. این امر برای استحکام استخوان و ایجاد پایه‌ای محکم برای دندان‌ها بسیار حیاتی است.

هنگامی که دندان های شما خوب شدند، می توانید از آن ها لذت ببرید که به شما امکان خوردن آنچه که میخواهید، بهبود گفتار و لبخند را هدیه می دهد لذت ببرید.

پیچ مانند پایه در استخوان فک قرار می گیرد تا مانند ریشه عمل کند

______________________________________________________________________________________________________________________________

شما می توانید تمامی محصولات را از فروشگاه آنلاین Dentalexpress خریداری کنید.

شما می توانید ایمپلنت دندان را از اینجا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *