در این مقاله به شما روش های خانگی برای سفید کردن دندان را می گوییم.

1.خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

با مخلوط کردن یک قاشق چای خوری جوش شیرین. با پراکسید هیدروژن در یک ظرف کوچک یک خمیر نازک درست کنید. و از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان هایتان استفاده کنید. به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس بشویید. و با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید.

2 – غرغره کردن پراکسید هیدروژن

با خمیر دندان معمولی مسواک بزنید. 1/2 فنجان آب را با 2 قاشق غذا خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید. و در دهان خود برای 1 دقیقه غرغره کنید. برای حذف پراکسید هیدروژن، مسواک بزنیید و با آب بشویید. هر روز این کار را تکرار کنید. تا زمانی که دندان هایتان روشن شود.

3 – استفاده از خمیر نمک دریا و جوش شیرین برای سفید کردن دندان

یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با 1/2 قاشق چای خوری نمک دریا با یک کمی آب در یک ظرف کوچک مخلوط کنید، تا یک خمیر نازک ایجاد شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید ، و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس با آب بشوید و پس از آن با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید.

نمک دریا

4 – مسواک با خمیر پودر زردچوبه

یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک و کمی آب را در یک ظرف کوچک مخلوط کنید، تا یک خمیر نازک ایجاد شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید مراقب باشید که پاشیده نشود، زیرا می تواند همه جا را رنگی کند! با آب بشویید و پس از آن با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید .

5 – مسواک با ذغال سنگ فعال برای سفید کردن دندان

پودر زغال سنگ با درجه فعال مواد غذایی را روی مسواک مرطوب بپاشید،سپس به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید. مراقب باشیدکه پاشیده نشود، چون می تواند همه جا را لکه دار کند ! پس از آن ،با آب بشویید و به طور منظم مسواک بزنید.

6 – سفید کردن دندان ها با خمیر آب لیمو و جوش شیرین

یک قاشق چای خوری آب لیمو را با جوش شیرین به مقدار لازم ، مخلوط کنید ،تا یک خمیر نازک ایجاد شود، سپس با مسواک نرم و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید با آب بشویید، سپس با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید تا آبلیمو از بین برود.

7 – غرغره روغن نارگیل و مسواک

قاشق غذا خوری از روغن نارگیل ارگانیک را در دهان بریزید وغرغره کنید آن را در اطراف دهان خود برای 5-20 دقیقه بچرخانید(مانند وقتی که دهان شویه استفاده می کنید) . جوش شیرین را روی مسواک مرطوب بپاشید و دندان های خود را مسواک بزنید و بشویید.

8 – شستشوی دندان با سرکه سیب و ضدعفونی کردن

یک قاشق غذاخوری از سرکه سیب را ،مانند دهان شویه در اطراف دهان خود برای 2 دقیقه شستشو دهید. پس از آن مسواک خود را در سرکه سیب فرو کرده و برای کمک به حذف لکه ها مسواک بزنید بعد بشویید و سپس دندان های خود را با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.

______________________________________________________________________________________________________________________________

شما می توانید تمامی محصولات را از Dentalexpress خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *