سوالات متداول
خیر، با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد
شما می توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن دنتال اکسپرس موجود برای Android / IOS و یا به صورت تلفنی و همچنین از طریق واتساپ سفارش خود را ثبت نمایید .
بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید .
سفارش ها همه روزه ( بجز ایام تعطیل) از ساعت 9:00 الی 17:00 ارسال خواهد شد .
شما می توانید مبلغ قابل پرداخت را به صورت آنلاین، با استفاده از دستگاه کارتخوان و یا نقدی پرداخت کنید .
برای اطلاع از نحوه همکاری دنتال اکسپرس با شرکت ها، می توانید با شماره 09125937319 تماس بگیرید
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن، پیامکی برای شما ارسال می گردد . همچنین می توانید فاکتور سفارش خود را در سایت مشاهده نمایید .
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
دنتال اکسپرس با ارسال ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات ” از وضعیت آن مطلع شوید.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان دنتال اکسپرس به مشتری اعلام خواهد شد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
– بله در دنتال اکسپرس ما به تمامی جقوق مشتریان خود احترام می گزاریم و در این خصوص می توانید به قسمت شرایط حفظ حریم خصوصی سایت مراجعه کنید و همچنین با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال اکسپرس، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.
دنتال اکسپرس همه تلاش خود را میکند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای دنتال اکسپرس مقدور نیست.
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/
بله، دنتال اکسپرس به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
سیاست قیمت گذاری در دنتال اکسپرس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در دنتال اکسپرس کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دنتال اکسپرس برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دنتال اکسپرس قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند. سیاست قیمت گذاری در دنتال اکسپرس منصفانه است و برای هر دندانپزشک در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه کالا از قبیل “کد تخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در دنتال اکسپرس بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.